The Haunting in Connecticut - Lanetli Ev Filmi izle

Yapım:2009 ~ ABD
Tür:Fantastik, Gerilim, Gizem, Korku
Yönetmen:Peter Cornwell
Senaryo:Adam Simon, Tim Metcalfe
Yapımcı:Andrew Trapani, Wendy Rhoads
Görüntü Yönetmeni:Adam Swica
Müzik:Robert J. Kral
Süre:1 saat 32 dk

Editörün Yorumu:
Gerçek, yaşanmış bir olayın sinemaya uyarlanması ve bu kadar iyi işlenmesi hepsi bu film de toplanmış... İzlemenizi tavsiye ediyorum ve tabii ki de yorumlarınızı paylaşmanızı istiyorum..






















  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

5 Response to "The Haunting in Connecticut - Lanetli Ev Filmi izle"

  1. Anonymous Says:
    21 Temmuz 2009 18:35

    harika bir film di..şu an saat sabahın 5i we iyiki benimle uyuyan bi eşim war..yorumdaki gerçek olaydır yazısı we bu film beni inanılmaz korkuttu..kesinlikle izleyin ama asla yalnız diil..!

  2. Anonymous Says:
    29 Temmuz 2009 05:49

    yanlış izlemediysem bu ilkiydi galiba çok güzel ikincisini şimdiden merak etmeye başladım

  3. zzzz Says:
    11 Ağustos 2009 16:21

    güzel filmdi çok da korkutucu değil di ama farklıydı hoş tavsiye edilir

  4. Anonymous Says:
    21 Eylül 2009 04:51

    inanılmaz bir gerilim ve duygu yüklü bir film,kesinlikle herkesin izlemesini tavsiye ediyorum. GÖNÜL 21,09,2009

  5. Anonymous Says:
    22 Ekim 2009 08:08

    ağladımm film hiç bir saniyesinde beni sıkmadı aksine bagladı korku filmi deildi gizem dram ve gerilim vardı kesinlikle ama kesinlikle harika bir film şiddetle tavsiye ediyorum

Yorum Gönder

Copyright 2010 direk izle
indirmeden film izle designed by internetten film izle
Converted by film izle
Powered by online film izle