Merhamet - Grace Filmi izle

IMDB Puanı:7.7/10
Tür:Gerilim, Korku
Yönetmen:Paul Solet
Senaryo:Paul Solet
Yapımcı:Kevin Dewalt, Adam Green, Ingo Vollkammer
Görüntü Yönetmeni:Zoran Popovic
Müzik:Austin Wintory
Süre:1 saat 25 dk

Filmi izlerken hayretler içinde kalacaksınız... Ben acaba bu kadar fedakarlık yapabilir miydim diyeceğiniz güzel bir film..
İYİ SEYİRLER...






  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

3 Response to "Merhamet - Grace Filmi izle"

  1. ekin says:
    31 Ağustos 2009 06:29

    cook guzel bi filmdi gerılım dolu muthis heyecanlı bi filmdi izleyin mutlaka :)

  2. SecretPeople says:
    2 Eylül 2009 16:44

    izlediğim gerilim filmleri hiç bu kadar sinir etmemişti beni.ayrıca başta bebeğin annesinin adı her neyse (sinirden unuttum :D)onun kocası o kazada ölüyosa artık bişi diyemiyorum.filmi pek beğendiğimi söyliyemicem ama izlenmicek film de değil.

  3. Anonymous Says:
    4 Eylül 2009 01:14

    önce seyredeyim sonra yorum yapacağım ama şimdiden emeğinize sağlık

Yorum Gönder

Copyright 2010 direk izle
indirmeden film izle designed by internetten film izle
Converted by film izle
Powered by online film izle