Moon - Ay Film izle

Yapım:2009 ~ İngiltere
Tür:Bilim Kurgu, Gerilim
Yönetmen:Duncan Jones
Senaryo:Nathan Parker, Duncan Jones
Yapımcı:Stuart Fenegan, Trudie Styler
Müzik:Clint Mansell
Süre:1 saat 37 dk

Bilim kurgu severlere ideal denebilecek düzeyde yüksek gerilimli bir film Moon Ay.. Film izledikten sonra lütfen yorumlarınızı bizlerle de paylaşınız...
İYİ SEYİRLER...




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

3 Response to "Moon - Ay Film izle"

  1. Anonymous Says:
    9 Aralık 2009 04:03

    HELAL OLSUN.HELE BAĞ HELE BAĞ

  2. Anonymous Says:
    30 Aralık 2009 11:12

    Filmi izlerken uykum geldi...

  3. Anonymous Says:
    1 Ocak 2010 08:22

    Filmi izlemiştim. İzlerken önce hatamı yaptım dedim. Film afişide sürekli es geçmeme neden oluyordu. Ancak fragmanını izledim ve sonradan artan temposu ve farklı manevralarını gördükçe izlemekten yana aldığım kararın doğru olduğunu gördüm. Aceleci olmayın ve filmin keyfine varın.

Yorum Gönder

Copyright 2010 direk izle
indirmeden film izle designed by internetten film izle
Converted by film izle
Powered by online film izle