Boleyn Kızı - The Other Boleyn Girl

imdb puanı : 6.8/10

Yapım : 2008, İngiltere / ABD

Tür : Biyografi / Dram / Romantik / Suç / Tarih / Psikolojik Yönetmen : Justin Chadwick

Senaryo : Peter Morgan, Philippa Gregory, Philippa Gregory (Kitap)

Oyuncular : Kristin Scott Thomas, Scarlett Johansson, Benedict Cumberbatch, Natalie Portman, David Morrissey, Eric Bana, Ana Torrent, Jim Sturgess, Mark Rylance, Eddie Redmayne, Juno Temple, Alfie Allen, Joanna Scanlan, Tom Cox, Michael Smiley, Andrew Garfield, Rebecca Grant, Lexie Lambert, Serena Tona-wade, Paul Dixon, Elizabeth Croft, Constance Stride, Poppy Hurst, Emma Noakes, Finton Reilly, Kizzy Fassett, Daisy Doidge-hill, Maisie Smith, Oscar Negus, Brodie Judge, Bill Wallis, Tiffany Freisberg, Joseph Moore, Corinne Galloway, Lewis Jones, Iain Mitchell, Montserrat Roig De Puig, Oliver Coleman

Yapımcı : Scott Rudin, Mark Cooper, Alison Owen, David M. Thompson, Jane Robertson, Faye Ward

Müzik : Paul Cantelon

Süre : 1 saat, 55 dk.

Editörün Yorumu:

scarlett johansson bu filmde çok kadınsı.ben onu "atlara fısıldayan adam"filminde de görmüştüm biraz eski bi filmdi 12 yaşlarında çocuktu...ayrıca kitaptaki bitün bölümlerin filmde olmadığını yazmışlar ben kitabını okumadım ama bu tür tarihi filmlerde yazılan kitap ile çekilen filmin birebir örtüşmesini beklememek gerek...











 









 



 









  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Boleyn Kızı - The Other Boleyn Girl"

Yorum Gönder

Copyright 2010 direk izle
indirmeden film izle designed by internetten film izle
Converted by film izle
Powered by online film izle