Choke filmi izle

imdb puanı : 7.0/10
Yapım : 2008, ABD
Tür : Dram / Komedi
Yönetmen : Clark Gregg
Senaryo : Clark Gregg, Chuck Palahniuk, Chuck Palahniuk
Oyuncular : Brad William Henke, Sam Rockwell, Anjelica Huston, Kelly Macdonald,
Müzik : Nathan Larson
Süre : 1 saat, 29 dk.

Editörün Görüşü:
chuck palahniuk okuru olarak tüm romanlarını takip ediyorum. dövüş kulübü başarıyla sinemaya yansıltıldı. choke'u da merak ediyorum doğrusu. dvd sini aradım ama bulamadım. sinemalarda gösterime girdiğini hiç duymadım. gireceğini de pek zannetmiyorum doğrusu. palahniuk'un en sarsıcı romanlarından biri. romanı da okumasını tavsiye ederim buradan herkese. amazon nokta kom ve palahniuk'un resmi sitesi the cult'da kitapları ve choke'un dvd tanıtımı var orda.





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Choke filmi izle"

Yorum Gönder

Copyright 2010 direk izle
indirmeden film izle designed by internetten film izle
Converted by film izle
Powered by online film izle