Issız Adam

Yapım : 2008, Türkiye

Tür : Dram / Romantik

Yönetmen : Çağan Irmak

Senaryo : Çağan Irmak

Oyuncular : Melis Birkan, Yıldız Kültür, Goncagül Sunar, Gözde Kansu, Cemal Hünal, Aslı Aybars, Efe Babacan, Şerif Bozkurt

Müzik : Aria

Süre : 1 saat, 45 dk.



Editörün Yorumu:

biraz önce izledim yani taze yorum, o kadar abartılmıştı ki izlerken şaşırdım, bana göre fiyaso we kötü etkileri olabilicek bir filmdi.. konu cinsellik üzerine kuruluydu.. toplumumuz müstehcen sahneli filmleri direkt merak eder, böyle de gişe yapılır.. duygulandım mı ewet ama sadece kızın durumuna, gerçi kendi kaşındı.. kısacası beğenmedim..











 

























  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

1 Response to "Issız Adam"

  1. Anonymous Says:
    26 Temmuz 2009 16:16

    guzeldi ve gercek bir ask hikayesiydi.kadinin fedakarligi ve erkegin egoisligi gercekten issiz ve arsiz adammis.elindeki degeri kaymettikten sonra boyle apisip kalirsin.filimin sonu gercekten cok duygusaldi .

Yorum Gönder

Copyright 2010 direk izle
indirmeden film izle designed by internetten film izle
Converted by film izle
Powered by online film izle